No niin. Meillä on uusi perheenjäsen. Vuosikausia olen siitä haaveillut. Osa ehkä muistaa reilun kymmenen vuoden takaa minun Mustan Rakastajan. Tuo uskollinen Trekin etujousitettu maasturi on ollut mukana kuvioissa kaikki nämä vuodet, joskin viime vuosina hän ei ole ollut ehkä arvoisessaan asemassa. Nyt meille rantautui tämä:

IMG_6196-normal.jpg

                                           Kaunotar

Maantiepyörästä olen siis jo pitkään haaveillut. Tämä oli selkeästi olemassa juuri minua varten. Pienelle naiselle sopivia käytettyjä maantiepyöriä on todella vähän markkinoilla. Ja tämä ihanuus sattui löytymää Kouvolasta ja vielä ihan minun työpaikan nurkilta. Olen varma, että tässä oli joku korkeampi johdatus mukana ;-) Vain 700 km ajettu eli käytännössä uuden veroinen kulkupeli. Nyt ei siis muuta kuin harjoittelemaan lukkisten kanssa pelailua!!

IMG_6197-normal.jpg

                                        Kulkuri    

Vanha heila ei silti jää missään nimessä paitsioon. Esimerkiksi nuo työmatkat tulen edelleen valssaamaan Kulkurin kanssa. Kaunotar on tarkoitettu aurinkoisten kesäiltojen ja -aamujen pitkille maantielenkeille. Ehkä Kulkuri saa jopa uudet (lukko)polkimet kohta...

Pakko myöntää, että tämä pyöräasia saa minut jotenkin ymmärtämään auto- ja moottoripyöräfriikkejä, vaikken juuri pyörien rassaamisesta mitään ymmärrä. Mutta ehkä alan opetella...