Eilen illalla vietettiin FC Hutipotkun jalkapallokauden päättäjäisiä ja säbäkauden aloittajaisia saunailta- ja nyyttärimeiningillä allekirjoittaneen työpaikan "edustustiloissa". Minäkin siis saatoin päättää jalkapallokauteni, kerkesinhän kolme kertaa käydä pelailemassa! Säbäkautta en aloita. Parempi ehkä olisi tässä kohdassa pysyä vaiti, mutta silti totean, että minua ei ihan justiinsa säbähommissa nähdä. Sähly on aina ollut se, joka vielä palloiluasteikollakin on se viimeinen juttu minulle.

Kunnon marttakerhon tapaan pöytä saatiin koreaksi ruokien osalta. Oman korteni kekoon toin raakavegaanityyppisellä porkkanaparsakaalisalaatilla. Ruokajuomia en tässä kommentoi sen enempää ;-)

12102013902-normal.jpg

12102013903-normal.jpg

12102013898-normal.jpg

Ilta alkoi sivistyneesti kahvittelulla...

Itse olin taas oma räväkkä itseni ja kymmenen maissa löysin itseni juomasta yrttiteetä villasukat jalassa. Juhlapaikalla toki vielä olin, koska halusin itse sieltä viimeisenä poistua. Yhdentoista jälkeen ajelin kotiin ja nukkumaan meno vasta puolilta öin oli minulle ihan riittävän ekstremeä tällä alalla. Toivottavasti ei ennen uutta vuotta tarvitse moista uusiksi ottaa. Nimim. "Iltauninen". Hieno ilta oli ja mahtava on tuo porukka. Olen niin onnellinen siitä, että olen heidät löytänyt elämääni!

Vaikka yöunet jäivät vajaiksi, aamulla oli suhteellisen inhimillinen olo ja aurinkoinen syyskeli käski painumaan pihahommiin. Heti alkuun sain tehtyä hyvän tehotreenin tyhjentämällä puoli kompostillista muhevaa multaa kasvimaalle. Sen jälkeen palauttelin lehtiä haravoimalla. Muutama sykettä nostava spurtti tuli tehtyä Annin istuessa kyydissä. Nyt illalla vielä voisi tehdä jonkinmoisen joogaharjoituksen ennen saunaa.

13102013911-normal.jpg

13102013914-normal.jpg

Eilen isäntä kerkesi ensimmäistä kertaa tälle syksyä lintujahtiin eikä reissu ollut turha. Puolukoista tuo kätevä emäntä tekaisi puolukkatuoremehua, kangassienet menivät suolasieniksi (joista syntyy hyvä sienisalaatti) ja siiat päätyivät tomaattiseksi purkkikalaksi yhdessä edellisen päivän saaliin kanssa.

12102013897-normal.jpg